وبگاه محتوا و مطالب آموزشی متوسّطۀ جدید

لطیفه های شیمی محور (text)

لطیفۀ یکم

-یه شیمی دان میره به یه داروخانه و میگه: ببخشید. میشه یه بسته " استیل سالیسیلیک اسید " بهم بدین؟


داروفروش میگه: منظورتون آسپیرینه؟  


شیمی دان میگه: اوه، بله بله، این اسم لعنتی هیچ وقت یادم نمیمونه.

لطیفۀ دوّم

-میدونید با عنصرهای آهن، نیکل و پتاسیم چه سلاحی می شه ساخت؟


-چاقو (KNiFe)

لطیفۀ سوّم

یه روز یه فیزیکدان، یه زمین شناس و یه شیمی دان که شنا بلد نبودن برای اولین بار میرن به اقیانوس.

فیزیک دان میگه: "من میخوام درباره فیزیک امواج تحقیق کنم." و میپره تو آب و دیگه برنمی گرده.

زمین شناس میگه: " من میرم درباره کف اقیانوس تحقیق کنم." و اونم به سرنوشت فیزیک دان دچار میشه.
شیمی دان چند ساعتی منتظر میشه و بعد توی دفترچه گزارشش مینویسه: " 1- آب دریا فیزیکدان ها و زمین شناس ها را در خود حل می کند. ..."

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
این وبگاه برای بهره مندی و استفادۀ دبیران دانش آموزان از محتوای الکترونیکی ایجاد شده است. "اطّلاعات بیشتر در بخش دربارۀ من"
Designed By Erfan Powered by Bayan